Tuesday, January 13, 2009

Kamera!!!!!

Så fik jeg fingene i et kamera... Man føler sig jo nærmest helt nøgen, når man ikke har et kamera ved hånen....

Til lille Alma i Sverige har jeg lavet en lille krammedukke i bomuldsrester. Den er lige knap færdig. Mangler at brodere et ansigt på forsiden. Opskriften er fra et Henes Verden blad fra 2006. Krammedukken er stoppet ud med Polyester vat og lige midt i maven er der en lille klokke, så dukken også fungerer som rangle.

Der kommer nok et opfølgnignsbillede, når den er klar til at emigrere til Sverige....

William i Varde skal da ikke føle sig snydt. Så der er en trøje på vej til min lille ny nevø. Der er blevet ryddet lidt ud i bomuldslageret. Opskriften er fra Zoe Mellors bog "Strik i Børnestørrelse" Søstjerneblusen mangler dog en søstjerne. I decembermåned kunne jeg simpelthen ikke enes med intarsia, så søstjernen måtte lade livet. Det må være et træningspunkt for mig 2009.

Ja, der mangler jo bare lige min yndlingsavertion - montering!

Derudover er der også UFO på pindene. Soul fra Kim Hargreaves i en fantastisk lækker wool cotton fra Rowan. Har strikket modellen tidligere med dette resultat. Er så glad for den at jeg bare måtte eje en mere. Desuden synes jeg den første blev lige lille nok, så jeg prøver med en størrelse større.

No comments: