Wednesday, January 7, 2009

Nye mål for 2009

... både for taljen og strikkeriet.

Et klart mål for strikkeriet er selvfølgelig at 2009 bliver et langt mere produktivt år end 2008.

Et andet mål - Der skal stadig ryddes ud i garnlageret. Jeg har et kæmpe garnlager, som de fleste andre glade strikkere, vel..?? Men har I derude det ligesom mig, når noget af garnet har ligget for længe så kan man godt miste noget af lysten til at få det på pindene? Der kommer jo hele tiden nye spændende garner, som man meget hellere vil prøve af..... Der burde være et SWAP for garnlagre hvor man kunne bytte lidt fra sit lager til nogen andres spændene lager.....

Nå... men for at få ryddet lidt ud har jeg tilmeldt mig en KAL - Socks 2009 - mangler godt nok lige at få den endelige bekræftelse i hus eftersom jeg fik mig sneget på listen lidt sent, men de første strømper er på pindene, så hvis der ikke er flere pladser må jeg bare affinde mig med at være Rogue Sock Knitter.

Jeg er iøvrigt heldt vildt dårlig til at finde KAL og SWAPs i rette tid - og jeg kan faktisk rigtig godt lide at strikke KAL, gerne nogen med en bestemt ting i måneden: strømper, huer, vanter, halstørklæder eller lignende - så hvis der er nogle der har et par gode hints til nogle gode KALs her i 2009 man kan nå at hoppe på, må I meget gerne skrive det til mig :-)

Jeg har iøvrigt indtil flere færdige projekter som jeg gerne ville have på bloggen, men mit digital kamera har givet op. Ved ikke hvad der er galt, men alt hvad den tager billeder af ligner mudder.....

Jeg håber at finde en løsning snarest....

No comments: