Saturday, October 18, 2008

2 tilintetgjort og 1 færdiggjort

Endnu et UFO projekt er blevet helt færdigt. Indtil videre går det meget godt for mit oktober-mål.

Undervejs var der dog 2 projekter der måtte lade livet og genoptage en eksistens som garnnøgle. Den ene - en efterårscardigan til datteren - måtte simpelthen af pindene, da jeg opdagede at strikkefastheden var helt hen i vejret. Ved ikke lige hvad jeg havde i tankerne, da jeg startede det projekt. Det andet - en baby-trøje - var simpelthen for kedeligt. Det vrimler omkring mig med gravide veninder og har-lige-født-veninder og har en hel stak meget sjovere projekter i tankerne.....

Men først bringer vi lige et billede af den lilla hue fra Kim Hargreaves, som ikke fik et billede forleden. Her er den så:


Derudover har jeg færdiggjort et par sorte vanter. Virkelig nemt og hurtigt projekt. Eskimo på tykke pinde, opskrift fra Drops.

En aften foran TV'et og vupti... varme hænder i morgentrafikken. Hvorfor de så har ligget færdiggjorte i UFO-kurven siden sidste vinter ved jeg ikke - de manglede kun montering!!! Men det er jo mig i en nødde-skal. Montering er bare ikke min yndlingsbeskæftigelse indenfor striking...

No comments: