Wednesday, October 29, 2008

Lilly-model ukendeliggjort

Da min venindes lille datter, Frida, skulle døbes, dukkede moderen op i min døråbning med et brag af en slut-firser konfirmationskjole i hånden - med puf-ærmer, overdimensioneret krave og hele marengs-looket. Hun havde en ydmyg forespørgsel: Kan det her blive en dåbskjole til Frida???

Jeg vendte og drejede de mange meter broderi anglaise - forundret - havde vi virkelig iført os sådanne kjoler da vi skulle konfirmeres?? Jeg klippede og pillede op i en uendelighed og redigerede konfirmationskjolen til ukendelighed...

Her er resultatet:





Der blev endda til en lille kyse. Jeg må indrømme, at jeg er ganske stolt af resultatet.

3 comments:

Villblomsten said...

Den ble kjempeflott !!
så den kan du absolutt være stolt av :-)

men :-)
jeg savner "før"bilde :-)
hi hi :-)

skulle gjerne sett kjolen før du sydde den om til dåpskjole :-)
jeg fikk ett levende bilde inni hodet mitt av beskrivelsen din :-)

Jane said...

Sikke en sød dåbskjole du har fået ud af din Lilly-model:-))

Ditte said...

Hvilket du også helt roligt kan være.
Hvor gad jeg godt at kunne.....
Den er super sød og flot.
Kh. Ditte