Saturday, February 19, 2011

I got an award :-)




Jeg har fået en award, "Stylish blogger", fra Christunte . Tusind tak!
Reglerne er:
1) tak og link til den person, der har givet dig awarden.
2) del 8 ting om dig selv
3) giv den videre til 8 bloggere, du for nylig har opdaget
4) kontakte bloggerne og informér dem om awarden

I received an award, "Stylish blogger", from Christunte. Thanks a million!
The rules are:
1) say thank you and put a link on your blog for the person who gave the award to you
2) share 8 things about yourself
3) give the award to 8 bloggers you recently discovered
4) contact those 8 persons and tell them about the award

De 8 ting:
1) Jeg strikker gerne på 5-6-7-8 projekter ad gangen!
2) Jeg går tit sur i et projektet når det er tid til at sy sammen og hæfte ender!
3) Jeg ELSKER Las Vegas - har boet der i 3 år og rejser gerne derover 1-2 gange om året.
4) Jeg elsker at løse kryds og tværs!
5) Min yndlings drik er portvin - meget mormor agtigt.
6) Marathon og Bikram yoga (i 42 grader) er mine 2 andre yndlingshobbyer - til at opveje min andre mormor-hobbyer ;-)
7) Jeg kan ikke gå forbi en garnforretning uden liiiige at skulle snige et nøgle eller 2 med hjem.
8) Strikker alt for lidt til min datter!

The 8 things about me:
1) I usually knit on 5-6-7-8 projects at a time!
2) I often go dead in a project when it is time to do seams and weave in ends!
3) I LOVE Las Vegas. I lived there for 3 years and like to go there 1-2 times a year.
4) I love crossword puzzles!
5) My favorite drink is Port - very grandma!
6) Marathon and Bikram yoga (in 42 degrees celsius) are my 2 other favorite hobbies - as a balance to the grandma hobbies.
7) I can barely pass a yarn store without coming out of there with just one tiny ball of yarn. 
8) I don't knit any way near enough for my daughter.

Så til de 8 nye blogs - er stødt på de fleste gennem Ravelry:

And now for the 8 new blogs - discovered most of them through Ravelry:

1) Mettetations

2) Aalerusen

3) Anita Kvz

4) Anette

5) Henriette

6) Nadia

7) Galadriel

8) Bentemor

1 comment:

AnitaK said...

wow, takk for award. Utrolig koselig å bli "oppdaget" sånn :) Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal løse utfordringen, men jeg legger den på minnet...