Sunday, September 27, 2009

Små vidundere....


Jeg er lige nødt til at fremvise dette loppemarkedsfund som min mor gjorde... Har længe klaget over ikke at have en ordentlig te-potte, og så dukker min mor op med denne engelske sag. Den er da ikke til at stå for... Problemet er nu, at den rent faktisk er så fin at man næsten ikke nænner at bruge den.






I have complained for a long time, that I didn't have a decent tea pot, but then my mother showed up with this wonderful English tea pot, that she found at a flea market. The problem nowis that is actually too fine to take into use......



Og så har jeg her til aften rent faktisk færdiggjort et projekt. En lille vest til min lille nevø. Den skal lige skylles op, men så er den også på vej med posten. Det er efter en opskrift i Hendes Verden af ukendt udgave og strikket i bomuld fra Hjertegarn.



I did actually manage to finish a project this evening. A vest for my nephew. I have to wash it and press it, but it will hopefully be mailed tomorrow. The pattern is from Hendes Verden (issue???) and the yarn is pure cotton from Hjertegarn.


No comments: