Tuesday, September 29, 2009

no name bags

Har syet flere tasker, nogle er allerede solgt, så dem er der ingen billeder af. Iøvrigt er disse tasker bare umulige at tage et elegant billede af!


Tasken er syet i sort let hør og super lækkert multifarvet bomuld.
Her er et lille kig nedi.




Stitched up some more bags, several has already been sold - before I even got around to take pictures......

The red fabric inside is just gorgeous...

....og så krydser man lige fingre for at Obamas fly ikke laver alt for meget rod i flytrafikken fredag - husbonden, Isabel og jeg rejser til USA på ferie i 3 uger - og det er virkelig øv, hvis vi ikke når vores connecting flight til Washington - vi kan selvfølgelig prøve at få et lift med Air Force One - den skal samme vej 20 min. efter planlagt afgang på vores fly. Hmmm det lugter lidt af forsinkelse.

.... and we cross our fingers that Obamas landing in Copenhagen doesn't mess up airtraffic over Denmark too much, since hubby, Isabel and I are leaving for a 3 week vacation friday -it would sooooo annoying if we don't catch our connecting flight in Washington - well we can always try and catch a lift with Air Force One since it's going the same way 20 min. later than planned departure of our flight. hmmmm already smells like delay!

1 comment:

Frida said...

Du er godt nok kreativ med din symaskine. Jeg er desværre ikke særlig god ven med min, så jeg holder mig til strikkepinderne :) Tak for din kommentar i min blog. Huerne, som jeg har strikket så mange af, er fra Sandnes (http://sandnesgarn.no/StortBilde.aspx?bildeId=203365&mElement=hGarn&stortBildeSti=stortBilde&bildeStiType=hefter) Det er den grå nede i hjørnet. Den er super hurtig at strikke og så får man også brugt lidt garn, som bonus. Jeg har allerede flere familiemedlemmer, som ønsker sig sådan en til jul :)
Ønsker dig en rigtig god weekend :)
Vh
Frida