Tuesday, March 31, 2009

Framed

Mor "Isabel, vil du hjælpe mor med at tage et billede af min nye hue"

Isabel "Okay - hurtigt så!"


Isabel "Sådan!"
Mor "Ai, Isabel - hverken huen eller mor er jo med i billedet! En mere"
Isabel "Ih, altså"

Isabel "Værsgo!"
Mor "Næsten! Men er jo helt ude af fokus. Et mere"
Isabel "Moar! Jeg ser Skæg med tal! Nu stopper du!"


Mor "man kan jo ikke se huen!"
Isabel "Jeg er optaget - tag selv et billede!!"




Ja, det var altså det bedste vi kunne komme op med til at vise min nye Kim Hargreaves hue. Den er strikket i et super lækkert garn fra Rowan, jeg mener det er Cotton Silk, men er ikke sikker.

Mønstret har jeg tidligere strikket op i lilla, dog uden perler - fordi jeg slet ikke magtede teknikken dengang, men heldigvis bliver man da bedre til nogle ting med tiden... :-)

No comments: