Monday, July 16, 2007

Pakke #3 fra NHV

Jeg er som nævnt tidligere midt i flytterod og har endelig fundet flyttekassen hvor min pakke #3 fra min hemmelige ven gemte sig.



Tusind tak til Heidi-Elise for den dejlige pakke. Lille Isabel er vild med vanterne og insisterede på at have dem på i børnehave i 25 graders varme, fordi de var så fine.

Den meget fine valkede taske, har jeg valgt at gruge som opbevaring til mine meget tykke sstrikkepinde, som der ikke er plads til i mit "pinde-rør". Så nu er der rigtigt styr på pindene.

2 comments:

Unknown said...

Hej Tommelise,
Jeg har skam modtaget min NHV-gave. Vi kom hjem fra Fanø i går aftes, og dér lå den og ventede på mig i postkassen.
Tusind tak for det fine garn - og chokoladen (som drengene allerede har spist ;o)
/Tris

laila`s side said...

halloen prøver også denne veien.har sendt pakke nr.4 til deg men den kom i retur,det sto ukjent adresse.så jeg lurer på om du vil gi meg din rette adresse så jeg kan sende dek pakken