Wednesday, July 4, 2007

Funky Mary Jane Slippers

Igen er det længe siden jeg har opdateret siden. Men der er sket mange ting i mit privatliv siden sidst. Jeg er flyttet endnu engang og har i virkeligheden levet i flytterod siden december 2006...

Nu skulle der gerne falde lidt ro over land så jeg kan få tid til at gøre en masse projekter færdig.

I min frustration over ikke at have færdiggjort noget længe gik jeg igår igang med at hækle. Jeg har længe gerne ville lære at hækle og så faldt jeg over en opskrift på de skønnester tøfler. Mary Jane slippers - der erså funky og dejlige at have på, at jeg sov med dem i nat....

Til morgen slog det mig dog at knapperne nok lige skal sidde i den anden side så på billedet har jeg dem i virkeligheden omvendt på...






Opskriften er lavet af Kathleen Watkins, som man kan besøge på denne side
Jeg er helt vild med de her tøfler, og der kommer helt sikker flere til...

No comments: