Tuesday, January 16, 2007

Lidt af hvert

Tak til strikke_jane og tina for den pæne omtale af mine rundpinde-etuier. Jeg lægger gerne en opskrift ud - men som nævnt er vi midt i en flytning, så vi er ikke fuldt oppe og køre PC mæssigt.

Har gjort et par projekter færdig her i løbet af weekenden, men gemalen er taget til Las Vegas med digital kameraet, så billederne må vente.

Hmm - der er åbenbart andre der heller ikke kan få opskriften i Kreative Kvinder til at gå op. Ærgeligt, jeg er også selv ret vild med modellerne i bladet - både sy- og strik! En anden ting der har irriteret mig ved deres strikkeopskrifter er , at de ikke anfører strikke fasthed!

Jeg er blevet medlem af Webstrikkerne, Lua Along 2007 og Nordic Secret Pal 5, men kan stadig ikke finde ud af lægge knapper på min blog, hvis der er nogen der kan hjælpe er de mere end velkomne til at skrive til mig

2 comments:

Linda said...

prøv at kigge hos Lene Lind, www.garnomanien.blogspot.com
under opskrifter: knapper på blogspot.
De har hørt din bøn hos Kreative kvinder, nu også med strikkefasthed ;o)
og så drømmer jeg videre om rundpindsetuier, har du lavet et for hver pind eller bare hver str??
kh Linda

Henriette said...

Jeg har faktisk netop skrevet en lang mail til Kreative Kvinder og gjort dem opmærksom på visse ting, der kan/skal forbedres...vil opfordre dig til at gøre det samme, jeg kan forstå på diverse strikke/syforums at de er lydhøre....