Tuesday, December 12, 2006

Længe siden

Endnu en gang er der gået længe siden sidste opdatering. Jeg har været syg. Har haft blodansamling i ryggen og influenza - hmm dårlig kombination. Op til weekenden fik jeg denne skønne hyggepakke.

Once again several days have passed since my last update. I have been sick. I have had problems with my back and the flue as well - hmm, bad combo! Before the weekend I got this package, everything I need to snuggle up in the sofa!

Og noget af det har allerede været i brug. Strikkede denne hue af Grignasco Jazz med striber i forskellige mohair rester og noget glimmer garn. Opskriften er fra bogen "Strik på pind nr. 10". Blomsten har jeg selv tilføjet.



Some of it has already been put to use. I knitted this cap of the Grignasco Jazz yarn with stribes made of leftover mohair. The model is from the book "Strik på pind nr. 10". I added the flower my self.

Jeg har også lavet dette halstørklæde til en kollega. Jeg er sikkerpå han bliver glad for det - han cykler på arbejde hver dag. Så alt i alt hae jeg lettet garnkurven for 250 gram de sidste par dage. Har også færdiggjort en masse syting, men det skal gives væk i julegave til folk der kigger indenom denne side ind imellem, så I må have billederne til gode til efter jul.

I also finished this scarf for a colleague of mine. I am sure he will love it since he rides his bike to work everyday. All in all I used 250 g. of yarn from my stash these last days. I always finished several sewing projects, but since they are all for X-mas present to people who regularly visit this page, I can't show you any photos until after X-mas.

No comments: