Wednesday, April 15, 2009

Emma Peel

Der er godt gang i Emma Peel - selvom der har været visse udfordringer..... Jeg er en smule træt af at købe en ret dyr strikkebog og så er der fejl i opskriften, så man for det første får bestilt garnet forkert hjem og man må pille op igen, når det går op for en at der er fejl i bogen.... ARGGGHHHH!



Her ser vi hvordan farverne er på modellen.

Og i opskriften står der klart og tydeligt at den lyse blå er Main Color (MC) og den koksgrå er Contrast Color (CC) - og uden at læse meget mere (det burde jeg jo så have gjort...) bestiller jeg garn efter ovenstående...

Men såå...



På billedet herover "Waist....." strikkes i MC - men hov det er jo den lyse farve.... og på modellen er det helt klart kontrastfarven - den mørke.

Heldigvis nåede jeg ikke så langt, kunne jo ret hurtigt se at der var noget galt, når man skal slå masker op med MC???? hvad for noget - den lyse farve??? Næ nej sådan er det da ikke på billedet.

Irriterende når man selv skal regne ud at der er byttet rundt på tingene i opskriften i forhold til modellen på billedet! Er der andre derude der har været igang og opdaget samme fejl - eller er det bare mig der har misforstået alt??

Nå, ikke mere brok - jeg er kommet igang!

No comments: