Sunday, November 26, 2006

Stick holders

Alle mine rundpinde ligger altid filtret sammen i bunden af strikkekurven. Et værre rod! Idag har jeg lavet disse holdere til rundpinde. Indtil videre har jeg kun lavet to, men når jeg har en stak, skal de stå i en lækker æske.

All my circular knitting sticks allways lay in a bundle in the bottom of my yarn basket. I never know what size is which. So today I came up with this design for holders - I think they're neat. So far I have only made two, but once I have a bunch I will keep them all aligned in a pretty box.

2 comments:

strikke_jane said...

Fed, sød og rigtig sjov idé. Kunne sagtens se dem stå i en lækker æske på mit arbejdsbord... Måske jeg skulle kopiere ideén...

Tina said...

Kanon idé du der har fået!!! :) du må da lige lægge mål og opskrift ud også ;)